loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 173 نظرات (0)

از عارفی پرسیدند : روی نگین انگشترم چه حک کنم که وقتی شاد شدم به آن بنگرم و وقتی غمگین شدم به آن نظر کنم ؟
گفت : حک کن “می گذرد”

 

خواب خوب است ، بیداری روح است ، آن زمان روح میرود جایی که دوست دارد
نمیدانم چرا هرشب پیش توست نمیدانم !
شاید روحم متعلق به توست
خوش به حال روحم که هرشب پیش توست

 

خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی
سه نقطه میشوی در شعرهایم !‏

 

خودنویس محبتم را از سیاهی شب پر میکنم و بر سپیدی صبح می نویسم “دوستت دارم”

 

یکی ازم پرسید بن بست زندگی کجاست ؟
گفتم زندگی بن بست نداره ولی تا دلت بخواد ورود ممنوع داره

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 631
  • بازدید کلی : 133,624