loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 126 نظرات (0)

با من چه کردی ؟ هرکه مرا دید تو را نفرین کرد …

 

گاهی صعودی گاهی نزولی ، گاهی هم از روی عادت ، اما هرچه هست همیشه هست …
“دوست داشتنم برای تو

 

هرچه میسوزم تو میگویى کم است
قصه ام ورد تمام عالم است
پس چرا آزردنم را دوست دارى
حسرت و غم خوردنم را دوست دارى ؟

 

دیگه دارم به کفشاتم حسادت میکنم ، آخه اونا با تو قدم میزنن ولی من در حسرت دیدار تو

 

عاقبت قهر از خانه در کشورهای مختلف :
ژاپن : دانشمند
آمریکا : دزد و قاچاقی
برزیل : فوتبالیست
ایران : خواننده !

 

عشق با پیچ و خمش خوب به من فهمانده
دوستت دارم ، آذوقه ی راه است فقط

 

از استاد علوم پرسیدند عشق چیست ؟ گفت : عشق تنها عنصری هست که بدون اکسیژن میسوزاند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 656
  • بازدید کلی : 133,649