loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 152 نظرات (0)

آغوش او تمام سرزمین من است ، و من هم وطن پرستم !



گفت : سلام نفسم
در حالى که تازه بهم شب بخیر گفته بود !
چه اشتباه تلخى


زن که باشی گاهی رهایش می کنی و پشت سرش آب می ریزی
و قناعت می کنی به رویای حضورش
به امید اینکه او خوشبخت باشد
دست خودت نیست
زن که باشی
همه ی دیوانگی های عالم را بلدی



میدانی رفیق ؟
درد دل نمیکنم !
زخمی که از عصب بگذرد ، دیگر درد ندارد !



خداحافظ برای تو چه آسان بود
ولی قلب من از این واژه لرزان بود
خداحافظ برای تو رهایی داشت
برای من غم تلخ جدایی داشت



امان از شب هایی که آرزو میکنی …
صبح شود

 

یاد تو مثل شومینه ست …
تو این روزا که هوا داره سرد میشه



دلم هوای تو را می کند میروم سراغ شعرهایم ، این روزها خوب یاد گرفته ام خود را به کوچه علی چپ بزنم !



باران رحمت خدا همیشه می بارد ، تقصیر ماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم



هنوز دو قهوه ی داغ و تلخ روی میز هستند …
اما تو نیستی



تنها یکی از ۱۰۰۰ مرد ، رهبر مردان دیگر می شود ، ۹۹۹ نفر دیگر دنباله رو زنهایشان هستند .
(گروچو مارکس)



لب های تو …
شور بود ، نمک پرورده ات شدم !



گاهی وقت ها دلت می خواهد بیشتر ، یکی را ببینی !



من باز مانده ی یک قصه ام ، همان “یکی” که هرگز نبود



و تنهایی اتفاق سنگینی ست که هر شب در آغوش من می افتد



بعضی آدم ها …
فقط لیاقت خاطره شدن رو دارند
بعضی ها که لیاقت همونم ندارند



شغلش این بود :
بیاید ، عاشق کند ، تنها بگذارد و برود !
نامرد ، نمی دانم ! شاید مامور بود و معذور !



گاهی فکر میکنم ، بعضی ها همان بعضی ها بمانند بهتر است



من میگم : اصلا زن باید ترسو باشه ، هی تقی به توقی خورد بدوئه بیاد بغل آقاش !
مگه نه ؟ !



شازده کوچولو پرسید : پس آدمها کجا هستند ؟ در صحرا آدم احساس تنهایی میکند !
مار گفت : با آدمها هم احساس تنهایی میکنی !



دیشب یهو دلم کودتا کرد ، تو رو می خواست لامصب !



دوستت داشتم
دوستت دارم
و دوستت خواهم داشت
از آن دوستت دارم ها
که کسی نمی داند
که کسی نمی تواند
که کسی بلد نیست !



ما سه تن بودیم :
من اسیر او
او اسیر دیگری
دیگری اسیر خویش
(سهراب)



زندگی جان ، عزیزم !
اگه افتخار میدی چند قدمی باهام راه بیا



لازم نیست آدم دنیا دیده ای باشم
همین که تو را خوب ببینم ، دنیایی را دیده ام !



به تمامى سوگندهاى این دنیا قسم “دوستت دارم” ، آیا براى ماندنت کافى نیست ؟ !



انار
فصل ندارد
هر وقت تو بخندی
می شکفد !




اگر می شد برای دیدنت دل دل نمی کردم
اگر می شد که افسار دلم را ول نمی کردم



نوازشم که میکنی بهترین لحظه های زندگی من است ، و من چقدر زود دلم برای این لحظه های خوب تنگ میشود !



دروغ است شعار هیچکس تنها نیست ، بی تو بی نهایت بی کسم



اینکه هنوز نگرانت میشوم ، نگرانم می کند



پروردگارا !
یاری کن ، آنچه دانسته یا ندانسته می شکنم ، دل نباشد



خیال نبودنت نیز زیباست
اصلا بگذار صادقانه بگویم
هر خیالی که ردی از تو داشته باشد زیباست



سخت است دنیایت یک نفر باشد و تو ، همان یک نفر را هم نداشته باشی



استخوان هایمان را چوب و چماق میشکنند …
ولی قلبمان را کلمات !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 304
  • بازدید سال : 795
  • بازدید کلی : 133,788