loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 752 نظرات (0)

تو خیلی خوب بودی !
تنها چیزی که کم داشتی …
لیاقت بود !

 

شما یادتون نمیاد ، یه زمانی بود که فیس بوک و فتوشاپ و این چیزا نبود ، دخترا با شله زرد و آش نذری دلبری میکردن

 

دست و دلم به هیچ نمیرفت
دستم را گرفتی ، دلم رفت !

 

از باران اشک هایم رنگین کمان خواهم ساخت !
اگر بار دیگر خورشید “نگاهت” بتابد

 

با قلبی از عشق ، با خطی از حریر محبت ، با جمله ای کوتاه ، در خطی صاف ، بر روی یک برگ کهنه یاس مینویسم ، دوستت دارم

 

مردم این شهر دردی دارند ابدی ، اسمش را گذاشته اند “یار”
هم در بودنش می نالند هم از نبودنش !

 

من همین حوالی توام ، شاید کمی دورتر و تو در حوالی دلم ، باور کن نزدیکتر !

 

در عالم با صداقت تر از این ندیدم که تپش قلب ها ، نمیتواند نهفته بماند

 

تا به کی انتظار ؟
پرنده هم که زیاد در قفس بماند پرواز را فراموش میکند

 

تنها که باشی دلت با دیدن یک جفت کفش هم میلرزد

 

قانون دوستی این است : سراغی از دوست بگیریم تا بیاد بیاوریم دوستش داریم

 

زندگی را فقط با طعم تو دوست دارم

 

قبل از آنکه برای عکسم به دنبال قاب بگردی ، خوب مرا نگاه کن

 

فکرت را حتی در میان خنده هایم نمیتوانم پنهان کنم ، 
هرچقدر که میخندم باز هم غم نبودن تو خودنمایی میکند

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 519
  • بازدید کلی : 133,512