loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 155 نظرات (0)

در شهری که خورشید را به قیمت شمعی نمیخرند ، پروانه شدن یعنی تباهی

 

یه گوشه توی قلب هر آدمی نوشته
با عشق میشه پنبه کرد هرچی که غصه رشته

 

دلم زیادى روشن بود …
سوخت !

 

مهمتر از شکستن دل ، اعتمادی است که تخریب می شود

 

مردم همگی رد میشوند ، چه امتحان سختی است خیابان

به سلامتی کسی که وقتی دل بست ، تا آخرش درو روی همه بست !

 

به سلامتی کسایی که ادعا میکردن برای ما میمیرن اما هیچ وقت جسداشون پیدا نشد

 

باران می بارد ، راستی آسمان از چه دلگیر است ؟
از یک خاطره بغض آلود یا آرزویی محال

 

چشمان مرا به چشمهایش گره زد
بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد
او رفت ولی نه طبق قانون وداع
یکبار فقط به شیشه ی پنجره زد !

 

خوش ترین ثانیه هاست
که دلی بهر دلی “ناگهان” تنگ شود

 

تعهد زمانی معنا پیدا می کند که بشود خیانت کنی و نکنی

 

نه هر متاهلی عاشق است و نه هر مجردی تنها …

 

اگر از تنهایی لذت نمی برید ، ازدواج کنید ، تا از تنهایی لذت ببرید !

 

تو “دوست داشتنی” خواهی ماند ، حتی اگر “طنین نفست” به گوشم نرسد

 

چه تکلیف سختی ست مشق چشم های تو هر شب
کاش بودی حتی اگر نخوانده ، خط می زدی

 

مداد به دست میگیرم
صفحه ی سفید کاغذ
میخواهم از تو نقشی بکشم !
چشم ، چشم دو ابرو …
تا همین جا کافی ست !
مینشینم سیر نگاهت میکنم !

 

من دلم تنگ کسی است که به دل تنگی من میخندد

 

در تصور من زندگی با تو مثل نقطه ای روشن در تاریکی است

 

میان جاده بدون تو خوب میفهمم ، نوشته های غم انگیز کامیون ها را

بزرگ شده ای !
دلم برای تو تنگ است …
می دانم صدایت را دوست دارم یا نام کوچکم را !
این هوای لعنتی هم میبینه ما یه نفریم
.
.
.
هی دو نفره میشه
در کودکی نقاشی را دوست نداشتم ، ولی حالا چشم بسته “درد” میکشم !
“هوای تو را” میخواهم استشمام کنم ، بیا کنارم
روزهایی که تو را کم دارم ، “ابرها” بیشترند !
زوج خوشبختی هستیم …
من و یاد تو
دلم خواب اصحاب کهف خواست …
در آغوشت
خدا رو چه دیدی ، شاید یه روز تنهایی مد شد و مام شدیم مدلش !
آنان که نسیم گذشت از کوچه باغ دلشان عبور کند، از قبیله ی بهارند .
بعضی درد دل ها گوش نمی خواهد ، گوشه ی آغوش می خواهد
خوشبخت ! میتوانست من و تو باشیم اگر میماندی
دوری “دورت نمیکند” وقتی در امن ترین جای اندیشه ام نشسته ای
نعمتهای آسمان همیشه برف و باران نیست ، گاهی خداوند دوستانی نازل میکند از جنس آسمان و به زلالی باران
زندگی سزای کسی ست که به شکم مادرش لگد میزند !
گفتی عظمت دلت رو دیدم ، حالا که زمین خوردم ! دیگر دروغ نثارم نکن
گلم باشی …
خار میشمو میرم تو دست هرکی بخواد بهت دست بزنه !
به باران دل نبند که هر چهار فصل دیوانه ات خواهد کرد اگر ببارد ، از شوق اگر نبارد ، از دلتنگی
آنقدر دوستت دارم که پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند و باران دلش آب می افتد !

دلم چتر می خواهد و یک روز بارانی که تو چتر را بگیری و من دستانت را …

من خسته تر از آنم که از بغض هایم گریه بسازم
ا تو لبخند بر لبانم بود ، بی تو اشک در چشمانم …
بود و نبودت جالب است ، زیرا چهره ام را متفاوت میکنی !
اینکه تمام عشقت را به کسی بدهی تضمینی بر این نیست که او هم همین کار را بکند !
باران نمی زند که بگوید “تو نیستی”
میگویداز شبی که تو با من “گریستی”

شب را خاموش کن ، بگذار بتابند “چشم هایت”

این یه قانونه ، هرچی کمتر در دسترس باشی ارزشت بیشتره !
زیاد که باشی میره به حساب آویزون بودنت

از روزی که نامت ملکه ی ذھنم شد ، احساس میکنم جمجمه ام با شکوه ترین امپراتوری دنیاست
باران گره گشاست
وقتی تمام پنجره ها اخم کرده اند

باران که میبارد همه یاد عشقشون میفتن ما یاد ماشینی که صب شستیم

شمردن ستاره ها سخت نیست اگر تو بگویی … به اندازه ی تمام ستاره ها دوستم داری
عجب زمونه ایه !
تا اس ام اس ندی اس ام اس نمیدن تا مریض نشی گل نمیارن تا دلتنگ نشی دوستت ندارن
ترک برداشته است …
دلم را می گویم ، بس که در این زندگی سرد و گرم شد
ضرورت بودنت همیشگیست ، فرقی نمیکند ، چه در کنار من چه در خاطر من
گر بدانی حال من گریان شوی بی اختیار
ای که منع گریه بی اختیارم می کنی
در خیال دیگری میرفت و من چه عاشقانه کاسه ی آب را پشت سرش خالی میکردم !
دریا چه دل پاک و نجیبی دارد
چندیست که حالات عجیبی دارد
این موج که سربه صخره ها می کوبد
با من چه شباهت عجیبی دارد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 226
  • بازدید سال : 717
  • بازدید کلی : 133,710