loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 152 نظرات (0)

چقدر دلم می گیرد وقتی دفتر لب های تو بسته است
و برای سرودنم عاطفه ات را ورق نمی زنی
ساز قلمت را بردار !
نت به نت
آشفته شدنم را بنواز

 

یک نگاه ساده ، بیش از این هوایی نیستم
در خودم غرقم به فکر آشنایی نیستم
گرچه عمری آرزو کردم رها باشم ، ولی
چون رهایی ربط دارد با جدایی ، نیستم !

 

گل میخک ، گل لاله ، گل یاس
بیا زودتر دلم پر شد از احساس

 

بی آشیانه را شوق ماندن نیست ! سنگ بر زمین ننداز ، من خود پریده ام

 

کاش بودی و دستهای مهربانت مرهم همه ی نبودنهایت میشد

 

در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ ، ترجیح میدهم چوپان باشم ، همدیگر را بدرید …
من نی می زنم !

 

چهار فصل خدا بشود چهل فصل ، چه فایده !
وقتی همه رنگهای فصول برای من زرد هستند ، گویا در شهر فقط تاکسی میبینم
و داد میزنم “خانه” …

 

ز تو بیشتر !
خاطره هایت را دوست دارم که با من مانده اند ، آرام و بی ادعا و وفادار

 

عاشق که باشی
رفتن نمی دانی
می مانی
سر حرفت می مانی
که گفته بودی : تا ته دنیا کنارش می مانی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 784
  • بازدید کلی : 133,777