loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 141 نظرات (0)

اگر بدانم روز مرگم از مزارم میگذری ، سال و ماه و روز و شب در انتظار مردنم

 

شکسپیر : همیشه به کسی فکر کن که تو رو دوست داره ، نه کسی که تو دوسش داری

 

طرف سگشو میبره دامپزشکی منشی میگه سگت مریضه ؟
طرف : پ ن پ خودم هاری گرفتم سگم گفت من اینجا آشنا دارم بیا بریم دکتر ببینتت !

 

تو که نباشی باران نمی بارد ، فقط بعضی وقت ها زمین و زمان خیس می شود !

 

باید یکی توی زندگیت داشته باشی که فاصله ی “دلم تنگ شده” و “دارم میام دنبالت” بیشتر از چند ساعت نباشه …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 815
  • بازدید کلی : 133,808