loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 144 نظرات (0)

ماه من ، ماهک من
در کدامین شب تقدیرم بجویمت که آسمان تقدیرم همیشه بارانی است

 

ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها تمام من تاول زده از آشی که نخورده ام

 

کاش برایم کمی حرف می زدی !
این روزها دلم صدای تو را کم دارد
صدای پای بهار شنیده می شود
اما دل من بهاری جداگانه می خواهد

 

پنجره های عالم را خواهم شکست گر بدانم غروب را با دلگیری به تماشا نشسته ای


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 702
  • بازدید کلی : 133,695