loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 177 نظرات (0)

چراهایت جواب ندارد !
“دوستت دارم”
دلیل نمی خواهد …

 

حوا اگر حوا باشد ، صدای هر آدمی را به حساب صدای آدم نمی گذارد !

 

من ساده ام و معصوم
و الفبای عشق ام محدود به چند حرف ساده است
تا با آنها بتوانم بگویم
.
.
.
“دوستت دارم”

 

همیشه هم قافیه بودند “سیب” و “فریب” ، همه با هم میگوییم سیب و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت آن لبخند مصنوئی !

 

بر تن من نکند آتش دوزخ اثری
چون به آتشکده مهر تو سوخته ام

 

اینگونه زندگی کن : شاد اما دلسوز ، ساده اما زیبا ، مصمم اما بی خیال ، مهربان اما جدی ، سبز اما بی ریا ، عاشق اما عاقل

 

یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند
چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش !

 

زمستان است
نیمکتی تنها در پارک نشسته است
من تنها بر نیمکت
و
تو تنها در من …
می بینی ؟
چه در همیم و تنها ؟

 

رد خاطره ها را نگیر
به نیمکت پوسیده ای میرسی
که حافظه اش را در باران از دست داده است

 

دوای درد مرا هیچ کس نمی فهمد ، فقط بگو به طبیبان که دعا کنند مرا !

 

برای روشنایی خانه اش ، برق را اختراع کرد ، من “تو” را کشف کردم

 

وقت بوییدن “گل” بسته می گردد چشمم !
من ولی ، خیره به “تو” می مانم …

 

از سفره ی دلم عقب کشیدی …
چشمم شور بود ، یا دستم بی نمک !

 

گویند که هر چیز به هنگام بود خوش
ای عشق چه چیزی که خوشی همه هنگام

 

اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 683
  • بازدید کلی : 133,676