loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 171 نظرات (1)

جاده ها خالی از آمدن توست !
و من سالها دلم را کنار همین نیامدنت به باد دادم …

 

می دونست دلم اسیره ولی رفت
می دونست گریه ام می گیره ولی رفت
می دونست تنهایی سخته ، می دونست
می تونست باهام بمونه ، نتونست
می دونست دلم شکسته ولی رفت
غم اون تو دل نشسته ولی رفت

 

همیشه یک بار بیشتر از تعدادی که زمین خورده ای برخیز

 

اشک زن دل را می سوزاند ولی اشک مرد …
کوه را هم آب می کند

 

“تو را میخواهم”
در این جمله اندوهیست ، اندوه نداشتنت

 

دارم از چشمانش می افتم …
چه سقوط سهمگینی

 

هر چیز شکست قیمتش نیز شکست
جز دل که شکسته قیمتش بیشتر است

 

دهان پنجره باز مانده
نکند تو رد شده باشی …

 

تجربه نشون داده وقتی با دوستت دعوات میشه ، تازه میفهمی چقدر از اسرار زندگیت با خبر بوده !

 

ثانیه ها !
با گذشتن خود تنها یک چیز را به من می فهمانند
آن هم طولانی شدن غم ندیدنت …

 

دیگر تنها نیستم …
مدتی است با تو در خودم زندگی می کنم

 

این اشک ها همه گردن “تو” ، حق الناس سنگینی به دوش میکشی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ali Tayefi در تاریخ 1392/10/04 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

سلام
..........................
من AliTayefi هستم و شمارو دعوت ب عضويت در انجمن بيست ترين ها ميکنم.اين عضويت مزاياي باور نکردني براي شما داره که با عضويت کم کم متوجه ميشيد از جمله ي اونا ميتونم به افزايش بازديد و طراحي هاي رايگان لوگو بنر و هدر و ... اشاره کنم.
پس فرصتو از دست نده و همين الان بيا که منتظرتم.اگه سوالي داشتي با من در ميون بزار.
رسيديم به لينک عضويت رايگان :
http://www.bisttarinha.ir/forum/member.php?action=register&referrer=39
اومدي ؟!نامرد باشي نياي و منو منتظر بزاري!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 769
  • بازدید کلی : 133,762