loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 172 نظرات (1)

جونم بسته به جونت تا ابد پیشت می مونم / واسه من خیلی عزیزی دوست دارم میدونی / آخه خیلی مهربونی دوست دارم همیشه واسه من عزیز جونی / دورت بگردم تنهاییه دردم کاشکی بگیری دستای سردم / دوست دارم کنارت باشم تا ابد من یارت باشم توو این فصل خزون دوست دارم بهارم بشی / 

 

شد کوچه به کوچه در جستجو عاشق او، شد با شب و گریه روبرو عاشق او، پایان حکایتم شنیدن دارد، من عاشق او بودمو او عاشق او

 

چه زیباست در شب مهتابی دیدن یار، چه کنم دیوار بلند اس و نگهبان بسیار، دل به دل سپردن کار هر دلدار نیست، من به تو جان میسپارم دل که قابل دار نیست

 

یک نامه ی خاموش برایم بفرست، از حرف، پرم برایم گوش بفرست، دلتنگم از دوری یار، لطفا برایم آغوش بفرست

 

خواهم ز خدا که بی وفایم نکند، غرق گنهم ولی رهایم نکند، یک خواسته دارم ز خدای متعال، در هر دو جهان از تو جدایم نکند

 

قشنگه لحظه هام وقتی خودم رو از تو میدونم، کنارت مثل یه سایه همیشه با تو می مونم، دوستت دارم با اینکه میدونم دیگه دوستم نداری، چرا؟

 

صفای باطنت را دوست دارم، کلام و ظاهرت را دوست دارم، تو گرچه دوری از من ای عزیز، وفای حاضرت را دوست دارم

 

کمی مراقب خودت باش، فقط به خاطر من ای کاش قلبت یه کم حس منو داشت، یکی بی تو تمومه دنیاش عزیزم نگاه بکن دیوونگیمو، میخوام تموم زندگیمو بدم به دستت عزیزم، هر چی دارم به پات بریزم، عشق من به همه عالمو آدم ثابت میکنم که دوستت دارم .

 

 

"پر از توام"

به تهیدستی ام نگاه نکن مگو هیچ نداری، ببین...

"تو را دارم"

 

وقتی دو عاشق از هم جدا میشن دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن چون به قلب هم زخم زدن، نمیتونن دشمن همدیگه باشن چون زمانی عاشق بودن، تنها میتونن آشناترین غریبه برای همدیگه باشن

 

تورو دارم تو خیالم، نقش چشمای قشنگت توی رویام، هنوز گرمیه دستات روی شونم، هنوزم عطر نفسهات روی گونم، باز زمستون تورو یاد من میاره باز اشکام روی گونه هام میباره، نمیدونی اگه تو نباشی یارم نباشی تو در کنارم، دلم از غصه میمیره دیگه آروم نمیگیره

 

ابر تنهای پر از بارونم، میخوام ببارم اما نمیتونم، اگه باد صدای عشقو توی گوش من بخونه، اگه باز یه ابر دیگه کنارم آروم بگیره، دیگه آروم نمیگیرم اگه آسمون بذاره میبارم تا که میتونم

 

این روزها تنم گرمی یک آغوش را میخواهد با طعم عشق نه هوس لبانم خیسی لبهایی را میخواهد با طعم محبت نه شهوت گیسوانم نوازش دستی را میخواهد با طعم ناز نه نیاز تنی را میخواهد که روحم را ارضا کند نه جسمم را

 

گناهانم را دوست دارم! بیشتر از تمام کارهای خوبی که کرده ام، میدانی چرا؟ آنها واقعی ترین انتخابهای من بوده اند

 

زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل، چشم فراموش میکند اما دل هرگز! پس بدان تا زمانی که دل زنده است فراموش نخواهی شد عزیزترینم

 

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند، چقدر زیباست این لبخندهای بیگانه و چه دوست داشتنی اند این بعضی ها

 

قشنگی این زندگی و دنیا به اینه که وقتی سرگرم لحظه های خودتی یکی تو لحظه هاش داره واسه قشنگی لحظه هات دعا میکنه

  

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی / دلتنگتر میشم ولی، نادیده میگیری منو / با اینکه با من نیستی دیوونه میشم از غمت / اصلا نمیخوام بشنوم که اشتباه گرفتمت / داشتن تو کوتاه بود ولی همونم کم نبود / گذشته بودم از همه، هیچکس به غیر تو نبود / حقیقتو میدونی و ازم دفاع نمیکنی / کنار تو میمیرمو تو اعتنا نمیکنی / کاش اتقاقی رد بشی از کوچه های دلخوری به روم نیارم که چقدر میخوام از پیشم نری / نمیدونی چقدر با صدات آروم میشم / نیستی کنارم ولی میمیرم برات /

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saman در تاریخ 1392/09/27 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

لی پاپ
سیستم کسب درآمد از اینترنت
10000 ریال هدیه عضویت
http://lipop.ir/
شما به ازای هر بازدید خود 54 ریال دریافت نماید
فقط کافیه یک بار امتحان کنی موقع ثبت نام متوجه خواهی شد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 821
  • بازدید کلی : 133,814