loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 170 نظرات (1)

خیال کردی وقتی به همراه دیگری از کنارم بگذری، دنیا به آخر میرسه؟ هه دنیات من بودم که به آخر رسیدم و تو اکنون هیچ نیستی!

 

مصرع نخست: من تو را میبوسم، در مصرع دوم هم تو را میبوسم، ایراد نداره! به کسی چه! اصلا شعر خودمه باز من تو را میبوسم

 

خوشبخت ترین آدمها اونایی هستند که این جمله رو میشنوند " عیب نداره با هم درستش میکنیم "

 

به سلامتی دختری که تو خیابون یه پرادو واسش بوق میزنه، بازم سرشو میندازه پایین میگه: اگه تو لگسوزم داشتی بازم چرخ پراید عشقم نمیشدی

 

به سلامتی شبی که تو خواب بترسی سریع گوشیتو برداری و به عشقت پیام بدی بعد یهو ببینی محکم گرفته بغلتو میگه نترس عمرم من کنارتم

 

کنار چشمه ای بودم در خواب، تو باجامی ربودی ماه از آب، چو نوشیدیم از آن جام گوارا، تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب

 

بعضی از این آهنگا هستند که وقتی گوش میدی، با خودت میگی: من کی زندگیمو واسه این تعریف کردم که از روش آهنگ ساخته؟!

 

من واقعا این شعر خواجه امیری رو درک میکنم و از صمیم دل باهاش موافقم! شما چی؟

تورو آرزو نکردم

این یعنی نهایت درد

خیلی چیزا هس توو دنیا

که "نمیشه" آرزو کرد

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شب یلدایی در تاریخ 1392/09/24 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

زندگی بافتن یک قالی است نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی
نقشه را اوست که تعیین کرده است تو در این بین فقط میبافی
نقشه را خوب ببین !!! نکند آخر کار قالی زندگیت را نخرند
----------------------------------------------------------
کارت پستال عاشقانه - تبریک تولد - مناسبت های ملی
کارت تبریک شب یلدا و کارت پستال روز های عاشقانه برفی
----------------------------------------------------------
اگر خوشتون اومد ما رو با نام

فتوکده | کارت پستال و کارت ویزیت

لینک کنید و به دوستانتون معرفی کنید
----------------------------------------------------------
نظرتون رو در مورد کارت پستال های حتما درج کنید

در ضمن ادرس سایت فتوکده دات کام هست که آدرسی که گذاشته شده
برای جلوگیری از اسپم شدن و لینک کوتاه هست...

میتونید تو گوگل فتوکده رو سرچ کنید...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 754
  • بازدید کلی : 133,747