loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 137 نظرات (0)

کسی تو شاهزاده بودنه تو شک نداشت ، قصه از اونجا خراب شد که من سیندرلا نبودم

 

با عشق ، زمان فراموش می شود و با زمان هم عشق

 

آخر مرا کشت این نگاه عاشقانه
شد برفنا این دل ز آه عاشقانه
با درد و غم با ناله ها شد دل هم آوا
تا پا نهادم من به راه عاشقانه

 

مرگم باد …
اگر دَمی کوتاه آیم از تکرار این پیش پا افتاده ترین سخن که :
“عاشقت هستم”

 

خیال یه آغوشه که میشه توش غرق شد …
نظر شما چیه ؟

 

عاشق با “تلسکوپ” به دنیا نگاه میکند و حسود با میکروسکوپ

 

در قلبی که شاد میکنی
در لبخندی که به لب می نشانی
خدا با من است ، خدا با توست
خدایمان را آشکار کنیم

 

منتظر باش و ببین …
که تاوان بازی با دل آدم ها سنگین است

 

آدم تو زندگیش یهو یکیو میبینه که دیگه بقیه رو نمیبینه !

 

آرام میگیرم وقتی دست هایت را “آرام” میگیرم

 

امشب چیزی برای ترکاندن ندارم جز بغض !

 

کاش …
خوابت کمی مرا می دید

از اینجا که هستم
تا آنجا که تو هستی
وجب به وجب “دلتنگتم”

 

چقدر شبیه دریایی تو !
مدام زیر پای مرا خالی میکنی

 

قطره از دریا جدا شد و به دریا پیوست
رود گفت : چه سقوطی کرد
ابر گفت : قطره ای دریا شد ، چه صعودی کرد

 

ناموزون میشود ، اصلا ریتمش بهم میخورد ، زندگی !
وقتی که تو شاد نیستی

 

دیدار ما به پیش بینی هواشناسی ربطی ندارد ، دل میخواهد که تو نداری

 

گفتی “خودت را جای من بگذار”
گذاشتم ، می بینی …
اما نرفته ام

 

نبودنت به جان برگها افتاده است …
پاییز بی تقصیر است !

 

اگر شادی سراغ از من بگیرد ، جای حیرت نیست !
نشان میجوید از من ، تا نیاید اشتباه ، اینجا

 

نگاه کن !
این آسمان نیست که دلش گرفته ، دل منست که یک آسمان گرفته

 

اینکه توقع داری زندگی باهات خوب باشه چون تو با اون خوبی ، مثه این میمونه که توقع داری گرگ تو رو نخوره چون توام اونو نمیخوری

 

“امروز” هم شاید گذشته ی “فردایی” باشد ، که دلمان برایش تنگ خواهد شد

 

چه فرقی می کند !
که من عاشق تو باشم !
وقتی دنیایت پی هوای دیگریست

 

مردم اغلب از بی وقتی شکایت می کنند در حالی که مشکل اصلی بی هدفی است

 

آغوشت …
اندک جایی ، برای زیستن
اندک جایی ، برای مردن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 793
  • بازدید کلی : 133,786