loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 186 نظرات (0)

مهر ، آبان ، آذر
نه هرگز !
به پای سردی نگاه تو نمی رسند

 

وقت کردی برایم پیامکی بفرست
و فکر کن به پرنده ای که روزی میخواست آغوشت آشیانه اش باشد

 

به سراغ من اگر می آیی ، نرم و سهراب وار بیا
مبادا پر کشد کبوتر تنهایی من !

 

سالهاست که معنای این را نفهمیده ام “رفت و آمد” یا “آمد و رفت” ؟
آدمها می روند که برگردند ، یا می آیند که بروند ؟

 

در رفاقت تنها مادرم برنده شد چون شیری که به من داد پس نگرفت ‏‏!

 

هرگز منتظر فردای خیالی نباش ، سهمت را از شادی های زندگی ٬ همین امروز بگیر

 


عشق : پر !
وفا : پر !
اعتماد : پر !
دل ها : پر پر !
دیگر کلاغ پر بازی کودکانه نیست !

 

درد دارد وقتی بفهمی برای عشقت کم هستی !

 

بهترین پیام دنیا : یا بمان و امید فردایم باش یا دیروزم را برگردان و برو

هیچگاه به بی “تو بودن ها” عادت نخواهم کرد یا بمان ، یا …
یا ندارد “فقط بمان” !

 

لکنت زبان هم بهانه خوبی ست برای مزه مزه کردن اسمت

 

سلامتی ما معمولیا
که از پاییز نه خاطره های عاشقانه اش که فقط خشکی لب و فین فین دماغش بهمون رسید !

قول داد تا آخر دنیا بماند
سر قولش هم ماند
همان روزی که رفت برای من آخر دنیا بود …

 

بیا کلاغ پر بازی کنیم
روزهای بی تو بودن پر
فکر بی تو بودن پر
دوست داشتن کسی جز تو پر
عشق کسی جز تو تو سرم پر ، فقط خواهش میکنم تو نپر

 

بی تو سردم …
و چسبیده ام به لحافی که سالهاست گرمم نمی کند

 

آنچه ما آدم ها را از هم دور می کند زمان نیست ، زمانه است ، زودتر از کفش هایمان دوست عوض می کنیم !

 

مخاطب خاص باشی یا عام فرقی نمی کند ٬ من اول شخص مفردی هستم که عاشقت شده است

 

کجایی عاشق دروغین ؟ سپید شد تار مویی که میگفتی با دنیا قابل قیاس نیست

کلاغ ها …
خوش به حالتان
از زمین دورید حتی به ارتفاع یک درخت !
بدون تو نه شعر می چسبد ، نه مرور خاطره ، نه قدم زدن زیر باران
من دلم آغوش می خواهد ! می فهمی ؟
اشک ریختن چشم نمیخواهد …
دل میخواهد
گاهی وقتا فکر کردن به بعضیا آدمو دلگرم میکنه ، آهای بعضیا ! 
خیلی مخلصیم
دو نفرو سخت میشه پیدا کرد ، یکی کسی که درکت کنه و دومی کسی که بدونه کجای کمرت میخاره
مادرم سواد شعر ندارد …
اما خودش زیباترین شعر دنیاست !

مرا یاد بگیر ، نه مثل جبر ، نه مثل هندسه ، مثل آن نیمکت آخر کلاس و دستانی که مدام نام تو را روی چوب حک می کرد
مرا یاد بگیر …

ازدواج حقیقی ، یعنی هر روز عاشق همان شخص شدن
سراسیمه میدوم در جاده ی انتظار
قاصدکی خبر آورده “تو” می آیی به زودی

پاییز تو را به من هدیه کرد و من در تمنای مهرت هر روز زردتر می شوم !

سینه ام یک دفتر تا خورده است
واژه هایش خیس و سرد و مرده است
من نمیگویم ولی انصاف نیست
دوریت گویی دلم را برده است

من بروم ، آب از آب تکان نمی خورد !
تو نرو که بی تو دنیا به هم می خورد …
برای دوباره آمدنش دعا نکن !
شاید وقتی آمد همانی نباشد که رفته بود
خیابان ها
بی حضور تو
راه های آشکار جهنم اند
انسان عزیزانش را فراموش نمی کند تنها به ندیدنشان عادت می کند
دخترا عاشق حرف میشن ، پسرا عاشق زیبایی !
دلیل اینکه دخترا آرایش می کنن و پسرا دروغ میگن همینه !
بادبادکها را دوست دارم ، آنها همیشه در آسمان میرقصند ، با اینکه همه زندگیشان را به باد داده اند
تمام روزهایی که سرگرمیت بودم ، زندگیم بودی !
من و ماه همدیگر را خوب درک میکنیم
که چرا شبها خوب می درخشد !
شاید کسی لمس کند تنهایی اش را
خدایااااا
قسمت میدم ، نزار عروسی یکی ، عزای یه نفر دیگه باشه
تو بگو دوستم داری ، من ثابت میکنم انسان جانوری پرنده است
بی رحم !
عکس رادیولوژی بگیر ، میخواهم بدانم قلب داری ؟ !
آدمای تنها ، آدمای “سخت گیری” نیستن ، فقط آدم “سخت” گیر میارن !

آدمها رو نه تو سفر و نه توی رابطه بلکه توی ایستگاه های صلواتی بشناسید

از نفس افتاده اند ! دیگر صدای خش خش شان نمی آید ، برگ ها هم پاییز نبودنت را تاب نیاورده اند ، کاش زودتر تمام شود
شما یادتون نمیاد ، یه زمانی بود که فیس بوک و فتوشاپ و این چیزا نبود ، دخترا با شله زرد و آش نذری دلبری میکردن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 640
  • بازدید کلی : 133,633