loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 401 نظرات (0)

دردناک است …
تو سکوت میکنی و من صدایت را تجسم میکنم

 

دوستی و محبت را از دل بپرسید ، چرا که دل ها گواهانی رشوه ناپذیرند

 

باز هم بلند شو
ایستادن کسی که زمینش زده اند ، از کسی که به زور سرپایش نگه داشته اند ، زیباتر است

 

همیشه برادری از یک “مادر” بودن نیست ، گاهی از “رفاقت” برادرانی متولد میشوند که هیچ مادری قادر به تولد آنان نیست

 

از نگاهم نخواندی …
بغض هم که راه صدایم را بست ، کاش نوشته هایم باورت شوند
“عاشقانه دوستت دارم”

 

سلامتی رفیقی که از پشت خنجر خورد ولی برگشت و گفت : بیخیال رفیق ، فهمیدم نشناختی !

 

از من عبور میکنی ، مثل طیفی از رنگ ها ، تو …
پر رنگ ترین خاطره ی منی

 

بیکار نیستم !
هر شب با آرزوی رسیدن به تو قصه می بافم

 

آرامش سهم کسانی است که بی منت می بخشند ، بی کینه می خندند و در نهایت با سخاوت محبتشان را اکرام می کنند

 

روح سحری ، ناز دمیدن داری
مثل غزلی تازه ، شنیدن داری
ای قصه ی روزهای من بودم و تو
آنقدر ندیدمت که دیدن داری

 

گاه یاد کردنت ، دیر میشود
اما ، یادم نمیرود چقدر دوستت دارم

 

بال بال می زنم …
نه پرنده ام !
نه فرشته !
تو را می خواهم

 

در اوج نداشتنت ، “خواستنت” قشنگ ترین آرزوست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 850
  • بازدید کلی : 133,843