loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 162 نظرات (0)

خدایا من در کلبه فقیرانه خود ، چیزی را دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری ، من چون تویی دارم و تو چون خود نداری

 

هر صبح خورشید فریاد میزنه آهای آدما کتاب زندگی چاپ دوم نداره !
پس تا میتونید عاشقانه و خالصانه و شاکرانه زندگی کنید

 

یک عمر در انتظاری تا بیابی آن را که درکت کند و تو را همانگونه که هستی بپذیرد
و عاقبت در می یابی که او از همان آغاز “خودت” بوده ای

 

زندگی فاصله ی آمدن و رفتن ماست
شاید آن خنده که امروز دریغش کردیم
آخرین فرصت خندیدن ماست
زندگی همهمه ی مبهمی از رد شدن خاطره هاست
هر کجا خندیدیم زندگانی آنجاست

 

بارها گفتم به تو ، چشمها برای نگاه است …
اما تو هر روز با آنها حادثه می آفرینی

 

در امتداد نگاه تو …
لحظه های انتظار شکسته می شود و بغض تنهایی من مغلوب وجود تو می شود

 

پیر می شدیم به پای هم اگر “تو” می گذاشتی !
سوختیم به پای هم !

 

قصه از آنجا شروع شد
که از “عادت کردن” فرار کردیم
و به “فرار” عادت کردیم

 

گر گرد کسی بسیار گردی
گرچه بس عزیزی ، خوار گردی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 785
  • بازدید کلی : 133,778