loading...
***جدید ترین اس ام اس ها***
مهرداد بازدید : 168 نظرات (0)

 

سلام بر تو که عاشق سلام بر تو که شیدا/سلام بر تو که خوابی سلام بر تو که رویا
سلام شعر فریبا سلام دلبر زیبا/سلام راوی غم ها سلام عاشق شیدا

.
سلام ای طراوت همیشه! دوست دارانت را دریاب! ما آن بی دلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم!

 

.
سلام
صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز می بینم و تو خودت را در آینه من آبی
بیا برویم باورمان را قدم بزنیم تا شانه های خیابان خیال کنند جنگل و دریا بهم رسیده اند

.

.
سلام بهونه قشنگ من برای زندگی/آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه می کنی با سرنوشت/دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت

 

میفرستم مهربان بر محضر تو یک پیام تا که هم جویای احوالت شوم هم داده باشم یک سلام! صبح روز آدینه ات بخیر و شادی
.

.

.

.
امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو
و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی…
صبح نازت بخیر
.

.

.

.
سلام ای دل نورانی خورشید، ای نگاه آبی آسمان، ای شکوه آفرینش!
سلام ای وسیع جاری، ای پهنه نور باران، ای طراوت بی کران
روزت به خیر باد
.

.

.

.
سلام من
به هر چه وبه هر کــــسی که با سحر
تمام جسم و جان او پر از نماز می شود
.

.

.

.

بقیه اس ام اس های صبح بخیر گفتن در ادامه مطلب

من به تو سلام میکنم تو که تک ستاره دمادم غروبی
ای مهوش غزالها ای ترانه ساز هستی
ای که جادوی کلماتت قلمها را
سرنگون میکند سلام
.

.

.

.
سلام من
به آن پرند سپیده وشادمان
که در سپیده با نسیم
ترانه ساز می شود
.

.

.

.
سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی.
.

.

.

.

سلام من به غنچه ای که صبحدم، به خنده باز می شود

.

.

اس ام اس های مخصوص سلام کردن

.

.

به لحظه های “بی” تو بودن سلام می کنم/به سینه ام دلی هست به نام می کنم
تمام می شود این فاصله ها بی گمان/به لحظه های “با” تو بودن سلام می کنم

.

.

.

.
سلام عزیز مهربون ما رو نمی بینی خوشی؟ هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق کشی!؟

.

.

اس ام اس جدید

.

.
خزان که مال ما شد، بهار مال شما
صاف و ساده بگویم، سلام حال شما!؟

.

.

.

.
س

.

.

.

.
سلام
ببخشید ما داشتیم تو کوچه اس ام اس بازی می کردیم یکی از سلاما افتاد تو خونتون! میشه پسش بدین!؟
ما منتظریم!

.

.

اس ام اس صبح به خیر

.

.
(جواب سلام)
سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست
سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست

.

.

اس ام اس های زیبا برای صبه به خیر

.

.
سلام من به پیچکی که صبح دست سبز او به سوی آسمان بی کران دراز می شود

.

.

پیامک صبح بخیر گفتن

.

.
(سلام برای نماز صبح)
سلام من به هر چه و به هر کسی که با سحر تمام جسم و جان او پر از نماز می شود

.

.

اس ام اس صبح بخیر گفتن

.

.
من به تو سلام می کنم تو که تک ستاره دمادم غروبی
ای مهوش غزال ها، ای ترانه ساز هستی، ای که جادوی کلماتت قلم ها را سرنگون می کند
سلام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*smscut*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 341
  • بازدید سال : 832
  • بازدید کلی : 133,825